Jump to content

Wciąż 5 miejsc wolnych! Chętnych zapraszamy tutaj 

 

maxweber

Members
  • Content Count

    65
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About maxweber

  • Rank
    Rotacja

Informacje ligowe

  • Drużyna fantasy (poza keeper)
    Boston rules
  • Drużyna keeper
    N/D
  • Numer gg
    0
  • Uzasadnienie rejestracji
    Mistrzostwa Polski Fantasy NBA
  • Skąd wiesz o sznurówce?
    Internet
  1. Mam koncert w sobote, wiec termin mi nie odpowiada. Albo draft zrobie na tel albo wogole jesli nedzie sobota.
  2. maxweber

    [2019/2020] Ogólny wątek organizacyjny

    Gram
  3. Czyery druzyny spadaja?
  4. maxweber

    [2018/2019] Ogólny wątek organizacyjny

    Gram
  5. maxweber

    3 Liga H2H BudgetSznur 2017/18

    maxweber to Zieloni, ankieta wypełniona pozdrawiam
  6. Chetnie zagram, zglaszam swoja gotowosc, chcualbym sie przeniesc w tym sezonie z roto do h2h
  7. Oczywiscie gram dalej
  8. Dziekuje, Jestem lekko w szoku, jeszcze w styczniu bylem przekonany o spadku do 3l, a teraz niezaleznie od finalu jest awans do 1l W dwa sezony z 3l do 1l, w dodatku awanse odpowiednio z 8 i 7 miejsca po RS, magia playoffow w h2h, troche niesprawiedliwie
  9. Dzieki bardzo, szczerze mówiąc jeszcze wczoraj wieczorem gdy patrzylem , ze zostali wycofani u mnie Booker oraz Waiters to bylem przekonany, ze polegne Tak jak Nasz ostatni pojedynek i ten byl mega wyrownany, zawazyly chyba 2stl, wiec rownie dobrze wynik meczumogl byc dla Ciebie zwyciezki Niestety play offy maja to do siebie, ze w tej fazie sezonu jest duzo niewiadomych i decyduje dyspozycja dnia Dzieki za mega ciekawe starcie
  10. W tamtym roku udało mi sie nawet w nizszej lidze z 8 placu wygrac całość. W tym raczej mało prawdopodobne z uwagi na wyzszy poziom ligi. Nie zmienia to faktu, ze nawet walka o utrzymanie moze byc emocjonujaca jak w tym roku Powodzenia , niech wygra zwyczajne lepszy
  11. Dla mnie awans do PO to juz sukces tego sezonu, jeszcze w styczniu bylem na 11 miejscu i szrzerze juz nie wierzylem w awans, co nie oznacza , ze nie zamierzam teraz powalczyc, mam nadzieje ze chociaz pare pczek ugram w tej parze
  12. Hej, jak jest z rozgrywkami w tym tygodniu?, gramy normalnie 7dni czy ze względu na ASG i mala liczbe meczy wydluzany jest do 2 tyg?
×