Jump to content

KosiHoops

REGISTERED_COPPA
  • Content Count

    241
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

KosiHoops last won the day on September 15

KosiHoops had the most liked content!

Community Reputation

17 Good

About KosiHoops

  • Rank
    6th man

Informacje ligowe

  • Drużyna fantasy (poza keeper)
    OKC Thunder yahoo
  • Drużyna keeper
    N/D
  • Drużyna keeper basketpun
    N/D
  • Numer gg
    0
  • Uzasadnienie rejestracji
    uwielbiam fantasy nba :)
  • Skąd wiesz o sznurówce?
    od znajomego z Twittera

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. KosiHoops

    Sezon - 2019/2020

    Ty masz mój pick 2020 ???? 🧐 kurcze myślałem ze ja mam. No ale za to mam Twój
  2. KosiHoops

    Sezon 2018/19 - trejdy

    Potwierdzam u mnie juz tez na 100% salary poniżej belki
  3. KosiHoops

    Sezon - 2019/2020

    Potwierdzam @bulek działaj z uzupełnieniem składów
  4. KosiHoops

    Sezon - 2019/2020

    Horford, Gasol, McGee do wyboru za pick 2020
  5. KosiHoops

    Sezon - 2019/2020

    Siema. Na handel za pick przyszloroczny lub tańszego grajka wszyscy ze skladu Clippers z wyjątkiem: Duranta, Kantera, Laverta, VanVleeta Zapraszam!!!
  6. KosiHoops

    Rozgrywki 2019/20

    Z draftem live moze byc problem pod wzgledem wszelkich wymian z potencjalnymi chetnymi. Natomiast zmiana czasu wyboru picku powinna sie odbyć. Czyli zostajemy przy drafcie online ale np 15 min na wybór
  7. KosiHoops

    Sezon - 2019/2020

    Moze jednak ktos sie znajdzie chetny
  8. KosiHoops

    Sezon - 2019/2020

    Na Handel !!!!!!! Marc Gasol Al Horford McGee
  9. KosiHoops

    Rozgrywki 2019/20

    Zaplace podatek od przekroczenia salary 💪
  10. KosiHoops

    Rozgrywki 2019/20

    Przekroczylem o 0.4 strasznie duzo ;) to ze bana dostalem to sie zgodze ale Reddick powinien zostac. Dziwne reguly Za co ....moje salary bylo 445. Wzialem JJ Reddicka zrzucajac Diallo. A teraz mam bana i nie mam Reddicka ....to kurwa smieszne jest
  11. KosiHoops

    Rozgrywki 2019/20

    Za co ....moje salary bylo 445. Wzialem JJ Reddicka zrzucajac Diallo. A teraz mam bana i nie mam Reddicka ....to kurwa smieszne jest
  12. KosiHoops

    Rozgrywki 2019/20

    Chciałem jednego zawodnika ale kuźwa oczywiście nie przeszło bo ktoś ma wyższy jakiś tam numer. Powinno być kto pierwszy ten lepszy
  13. KosiHoops

    Sezon - 2019/2020

    Wybrales Langforda wiec on jest twój Clarke wraca do puli draftowej
  14. KosiHoops

    Sezon - 2019/2020

    Co tu się odpierdala. Czy ktoś pilnuje tę ligę? @bulek żyjesz czy nadal urlop, a jak tak to wyzacz kogoś kto będzie pełnić obowiązki komisarza. Nadal burdwl w składach i w drafcie z edytowaniem wpisów
  15. KosiHoops

    Rozgrywki 2019/20

    Lebron zyciowke w tym sezonie zrobi @matek
×