Skocz do zawartości
wakaty w keeperze FP Czytaj dalej... ×
cieglo

[2013/2014] Lista rezerwowa - rozgrywki H2H Yahoo

Polecane posty

W tym temacie proszę o wpisywanie osób zainteresowanych udziałem w rozgrywkach H2H. Zapisanie oczywiście nie gwarantuje udziału chyba, że uzbierana zostanie kolejna grupa 12 osób, która wystarczy na utworzenie samodzielnej ligi. W przeciwnym wypadku zgłoszone osoby będą - w kolejności zgłoszeń - zastępować użytkowników, którzy nie zameldują się w lidze utworzonej przez komisarza na yahoo.

 

[question]1.

2.

3.[/question]

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mam sprawę. Jestem już zapisany do ligi, ale ludzie jakoś nie garną się do pisania, nie widać też kandydatów na komisarza. Sam nie mam doświadczenia więc nie chciałbym się tego podejmować a bez tego liga nie wystartuje. Czy mógłbym się zatem przenieść do innej ligi jeżeli zwolni się miejsce? Często wśród nowych graczy zdarzają się rezygnacje także chciałbym się wpisać na listę chętnych do przenosin w razie wakatu w jakiejś lidze z komisarzem, która na pewno wystartuje.

 

To samo dotyczy formuły roto.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że szukasz drogi na skróty. Jeśli wystąpią braki w danej lidze - wtedy będziemy się zastanawiać ale niezbyt fajne wydaje mi się kombinowanie w sytuacji kiedy Twoja liga wymaga inicjatywy. Jesteś przydzielony do tej ligi - róbcie wszystko co stosowne by rozgrywki się udały. Nie ma żadnych podstaw zakładać, że będzie inaczej. Co do komisarzowania - nie ma w tym nic trudnego, zaufaj mi. Powtórzę to: ja czy inni komisarze na forum służą pomocą w jakimkolwiek problemie, który może pojawić się w pierwszym roku w tej funkcji. Jest to naprawdę proste i nie wymaga od managera-komisarza dużo większego zaangażowania niż wykazywałby będąc zwykły manago. Ja też kiedyś zaczynałem i wiem, że to małe piwo.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach